onsdag 22 februari 2012

Mycket Just Nu!!!

Det har varit mycket nu en tid. Planering, kurser, föreläsningar, hemsida, familj osv.


Har en hemsida på G där bloggen också kommer ligga. Så när den är klar kommer jag flytta den ditt. Hade bestämt från början att jag skulle göra den själv men insåg när jag började att där var så mycket i grundmallen som jag ville använda mig av som jag ville ändra. Så jag kontaktade en kille som bara jobbar med att bygga hemsidor i Wordpress.


Då kommer jag till nästa steg i detta. Jag ska nu skriva ihop all information om sidorna. Vad ska jag ha med och vad vill mina kunder läsa om just brodyr. Har försökt sätta mig in i om jag var kund vad vill jag då veta om brodyr för att jag ska komma till skott och beställa brodyr.


En del andra trevliga projekt på G. Mer om detta kommer ni få läsa på min nya blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar