tisdag 13 december 2011

Summering!

Summering av veckorna som har gått sedan föra inlägget.

Börjar med den helt fantastiska Internetdagen. Säger bara Whooooo. Vilken dag. Fylld med så mycket matnyttigt för mig som ger man in i den nya världen av sociala medier. Det hela gjorde att jag blev så sugen på att dra igång de mer med att blogga. Så vad jag har gjort nu är att försöka läsa mig till hur gör man när man bloggar och vad ska man tänka på. en helt ny värld.

Jobb. Ja vad ska jag säga där. Så många projekt. Spännande. Alla kan jag inte skriva om här då allt inte är klart. Men vad jag kan skriva är att sammarbetet med FunWheels är klart och nu har vi skrivit avtal.

Ett projekt som ligger mig varmt om hjärtat som börjar ta form är min ligga garnbutik. Jag kommer ha en liten garnhörna i min lokal. Kommer starta upp den som en liten e-butik. Riktigt när är inte klart. Väntar på svar från ett par leverantörer. När svaret från dom kommer kan jag börja sätta ihop det hela.

Snart Jul och helgen närmar sig med stora steg. 
Då kommer jag att jobba med min lilla butik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar