onsdag 23 november 2011

Länge Länge Sedan

Oj Oj vad tiden går.

Jaha, bloggat har jag inte gjort på evigheter. Men det är dax att ta tag i alla dom underbara sociala medierna.

Idag har jag varit på en utbildning i att skapa bloggar och hemsidor i wordpress. Huvudet känns som om det ska gå i tusen bitar. Men en godnatts sömn för att sortera alla tankar och funderingar så ska man nog kunna smälta detta också. Sedan får man se vad som kommer ut i andra sidan.

Hoppas att jag inom en snar framtid ska kunna presentera en ny hemsida för företaget. Den kommer rikta sig till alla parter, så det känns skönt att kunna samla det mesta under en och samma sida. Troligen kommer jag att starta upp lite nya konto på bl a YouTube också.

Så med detta korta inlägg vill jag säga att jag är tillbaka.

Sovgott på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar